Steam Update

Kurz nach dem letzten Steam Update, mit dem Valve uns ja mit dem neuen Radar für CS:S beglückt hat, wurde nun ein neues Update veröffentlicht.

Dieses mal ging es SourceTV sowie CS:S an den Kragen. Gefixed wurde unter anderem ein Bug, der es Spielern ermöglichte mittels Radar durch Smokes den Gegener zu orten.

Lange Rede kurzer Sinn, hier mal alle Updates im Überblick:

Counter-Strike: Source

– Fixed a crash caused by loading a custom map that has an associated .nav file but
   no place names in the navigation mesh
– Fixed an issue with cl_minmodels swapping CT and T skins
– Enemies can no longer be „radar spotted“ through smoke clouds or while blind
– The radar obeys HudRadar properties in the HudLayout file now
– Your „self dot“ in the radar now shows your view cone
– The inset overview zoom level is no longer reset to default each round

SourceTV

– Fixed free-look mode in tv_transmitall mode
– Fixed missing sounds and effects on servers with high tickrate
– Fixed relay proxies connecting with wrong name „Unnamed“
– „tv_chattimelimit 0“ disables spectator chatting
– Fixed rendering bug with area portals
– Added client command „status“, showing basic info about the SourceTV server
   your connected to
– Fixed „sv_visiblemaxplayers“ effecting SourceTV client slot count

[via steampowered.com]